نقش اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ – بخش اول – وب رمز

با کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت Self-Publishing فهمیدم که چقدر بازاری رقابتی است. شاید فکر کنید شانس فروش محصولات برتر شما بیشتر است، و فکر کنید بهتر است تنها آن فایل را بارگذاری کنید، این اشتباه بزرگی است هر چیزی ساختید بارگذاری کنید. همانطور که درباره کسب و کار اطلاعات بیشتری کسب کردم فهمیدم که تلاش برای کسب درآمد بیشتر تصمیمی عاقلانه است. همه صاحبان فروشگاههای Etsy که با آنها صحبت کردم خوشحال شدند که در مورد ابزارهایی که استفاده میکنند سوال پرسیدم. در بالا اشاره کردم که درآمد ممکن است بلافاصله یا به طور خودکار حاصل نشود.

با این حال او به دنبالکنندگانش هشدار داده که این خرید را نمیتوان یک معامله با اطمینان بالا تلقی کرد و افزوده است که زمان خرید او ممکن است بهترین زمان نباشد. با توجه به اماری که در ادامه ارائه خواهیم کرد، چه اکانت اینستاگرام نداشته باشید، چه در این شبکه اجتماعی تازهوار باشید و چه در حال دست و پنجه نرم کردن با افزایش نرخ جذب فالور و مشارکت فالورها و یا هر مرحله دیگری که هستید، با ما همراه باشید تا راههای قطعی افزایش فالور و در نهایت افزایش فروش و سودآوری که یکی از روشهای بازاریابی شبکه های اجتماعی را برای شما شرح دهیم.

جریان های کاری پرورش دهنده سرنخ ها: ایجاد سرنخ ها و تبدیل سرنخ ها به مشتری می تواند یک فرایند طولانی باشد. یکی از سادهترین و در عین حال قدرتمندترین داراییهای بازاریابی دیجیتال درونگرا، وبلاگ است که نیاز مشتری را به طور کاملا حرفهای برطرف میکند. برای دریافت نظرات مثبت، باید از مشتری حمایت کنید. رفتار مشتریان، تعاملات کاربران، علاقهمندی آنها و اطلاعات بیشمار دیگری از طریق بازاریابی دیجیتال به دست میآیند.

از دستور زبان رسمی استفاده کنید و در تعاملات خود حرفهای و مودب باشید. از کلمات کلیدی استفاده کنید و جزئیات زیاد اضافه کنید. در شبکههای اجتماعی حساب ایجاد کنید و یک لیست ایمیل برای فروشگاه Etsy خود ایجاد کنید و مخاطبان خود را اضافه کنید. با اطمینان از درستی همه چیز، ایمیل ارسال کنید. اگر محتوایی برای دانلود روی سایتتان دارید، سعی کنید بعد از اینکه کاربران آن را دانلود کردند، یک ایمیل تشکر برای آنها بفرستید و حتی محتواهای مشابهی نیز به او پیشنهاد دهید. پس در تعطیلات نوروز امسال علاوه بر پستهایی که خودتان برای سال نو آماده کردهاید، بهتر است گوش به زنگ باشید و پستهای باکیفیت مخاطبان خود را نیز ریپست کنید.

هنگام ایجاد آگهی حتما از عکس هایی که خودتان گرفتید استفاده کنید. محصولات و خدماتتان را فراموش کنید و به آنها نشان دهید که خودتان که هستد. برای کمک به خریداران، از برچسب های مرتبط استفاده کنید تا در هنگام جست وجو محصولات شما را پیدا کنند. یک پالت رنگی یا فاکتورهای زیبایی شناختی که خاص برند شما باشد، را برای پست های خود انتخاب کنید و از آن به طور مداوم استفاده کنید.

برای رسیدن به پاسخ این سوالات میتوانید با مشتریان وفادار خود تماس بگیرید یا با آنها مصاحبه کنید و از بین پاسخهای مشترک آنها به دنبال مسیری باشید که آنها برای رسیدن به وبسایت شما طی کردهاند. قبلاً هرگز راهی وجود نداشت که در تماس مداوم با مشتریان خود بمانید. این پلتفرم یک بازار شلوغ است، اما برای شما و محصول شما جا وجود دارد.

نظر Baily Richert در مورد درآمد پسیو: “من امیدوارم این کار عملی شود، گرچه سخت به نظر میرسد. کریستین بری می گوید: “هنگامی که من برای اولین بار کار خود را شروع کردم، نمیدانستم چگونه در این پلتفرم کار کنم.” “در طول این سالها، من بسیاری از استراتژیهای مختلف بازاریابی را امتحان کردهام، برخی رایگان بودند و برای برخی دیگر پول پرداخت کردم، و چندین مورد نیز پیدا کردهام که بازدهی خوبی داشتهاند. ترفندهای کلاه سفید و کلاه خاکستری نیز یکی دیگر از حوزه های دیجیتال مارکتینگ می باشند که باعث افزایش ترافیک سایت می شوند.

استندهای دیجیتالی تعاملی: با گسترش تکنولوژی ، روش های نوینی برای استفاده از فضاهای فیزیکی پدید آمده که می توان از آنها به عنوان ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده به شرط آنکه اصول و اهداف دیجیتال مارکتینگ مانند میزان و درصد تعامل و قابلیت اندازه گیری و تحلیل در آنها استفاده شده باشد. در این قسمت، ویژگیهای اولیه گوگل آنالیتیکس همانند چگونگی ساخت اکانت Google Analytics، اجرای Tracking Code، تحلیل گزارشات اولیه و ایجاد اهداف (Goals) و رصد کمپین (Campaign Tracking) را میآموزیم و مدرک مربوطه را از گوگل دریافت میکنیم.

محصولات مورد نیاز مشتریان را ایجاد کنید. بر ایجاد روابط تمرکز کنید و به تمامی نظرات پاسخ بدهید. درنهایت انتظار میرود افراد از انجام گیمیفیکشن احساس شادی و رضایت کنند و به برخی احساسات طبیعی خود مثل مهارت، موفقیت و حضور در اجتماع پاسخ دهند. از اطلاعات و عکسهای گنگ یا نامفهوم استفاده نکنید تا خریداران اطمینان داشته باشند. یکی از مواردی را که به بهترین وجه محصول شما را نشان میدهد انتخاب کنید تا عکس اصلی محصول شما باشد. بهترین استراتژیهایی که به درد کسب وکارتان میخورد را انتخاب کنید. در بازاریابی سنتی ابتدا بخش های مختلف بازار مشخص می شود، سپس مشتریان اصلی مدنظر ما انتخاب و گلچین می شوند.

شما فضای بسیار کمی برای بازیها و ایده های خلاقانه روی تلفن خواهید داشت. از عکس های موجود در اینترنت هم استفاده نکنید. انواع مختلفی از کانالهای دیجیتال مارکتینگ وجود دارد. از آنجایی که دیجیتال مارکتینگ زیر مجموعه مارکتینگ و مارکتینگ یک حوزه علوم انسانی است باید بگویم، تعریف واحد و دقیقی نه برای مارکتینگ وجود دارد نه برای دیجیتال مارکتینگ، پس بیایید مفهوم و تاریخ آن را بررسی کنیم. فروشندگان Etsy به شما خواهند گفت هنوز کار وجود دارد. فروش محصولات دیجیتال در Etsy میتواند بسیار سودآور باشد و از آنجایی که ماهیت دیجیتالی دارند، کار آن نسبت به فروش صنایع دستی راحتتر است.